Sfoglia per Autore
The effect of natural color package on perceptions of product dangerousness for consumers' health
2016-01-01 Marozzo, Veronica; Raimondo Maria, Antonietta; Scopelliti, Irene; Miceli, Gaetano
Can Packaging Color Influence Consumers’ Willingness To Pay? Evidences of the Au Naturel-Colored Packaging Effect
2017-01-01 Marozzo, Veronica; Antonietta Raimondo, Maria; Miceli, Gaetano
The Effect of Au Naturel Color on Consumers’ Willingness To Pay. The Moderating Role of Product Category and Cognitive Load.
2017-01-01 Marozzo, Veronica; Raimondo Maria, Antonietta; Miceli, Gaetano
Comunicare il processo creativo: una ricerca qualitativa su artisti e scienziati
2018-01-01 Miceli, Gaetano; Marozzo, Veronica; Raimondo, Maria Antonietta
Tipi di narrative sulla creatività ed engagement: evidenze da una text analysis dei TED talks
2019-01-01 Miceli, Gaetano “Nino”; Raimondo, Maria Antonietta; Cardamone, Ernesto; Marozzo, Veronica
Personalizzazione dell’offerta, tratti della personalità e brand: evidenze empiriche sulle valutazioni dei consumatori di prodotti personalizzati
2019-01-01 Marozzo, Veronica
Product authenticity: dimensions from the agri-foodstuffs producers’ side
2020-01-01 Marozzo, Veronica; VARGAS-SÁNCHEZ, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto
Does Financial Institution Proximity Affect the Development of Entrepreneurship?
2020-01-01 Fasano, Francesco; La Rocca, Maurizio; La Rocca, Tiziana; Marozzo, Veronica
Product authenticity and food fraud: the case of organic olive oil in Spain
2020-01-01 Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto; La Rocca, Elvira Tiziana
Effects of au naturel packaging colors on willingness to pay for healthy food
2020-01-01 Marozzo, Veronica; Raimondo, Maria Antonietta; Miceli, Gaetano; Scopelliti, Irene
FOOD TRACEABILITY: il ruolo nella relazione tra autenticità e disponibilità a pagare
2021-01-01 Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
Color packaging: quando il colore evoca naturalezza e genuinità
2021-01-01 Marozzo, Veronica; Antonietta Raimondo, Maria; “Nino” Miceli, Gaetano
Autenticità di prodotto ed etnocentrismo del consumatore durante il Covid–19. Rassegna della letteratura e proposizioni di ricerca
2021-01-01 Marozzo, Veronica; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
Explaining the relationship between product authenticity and consumers’ willingness to pay: what is the role of product traceability?
2021-01-01 Marozzo, Veronica; VARGAS-SÁNCHEZ, Alfonso; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
Innovazioni vincenti: Il ruolo del tipo di contest e dei vincoli temporali sulla creatività
2021-01-01 Cardamone, Ernesto; Marozzo, Veronica; “Nino” Miceli, Gaetano; Antonietta Raimondo, Maria
Product authenticity in pandemic time: the mediating role of trust
2021-01-01 Marozzo, Veronica; D'Amico, Augusto
Subjective Understanding and Liking: the impact on consumers of different type of bundles of Front-of-Pack labels
2021-01-01 Francesco Mazzù, Marco; Marozzo, Veronica; Giambarresi, Andrea; Lavini, Ludovico; Baccelloni, Angelo
Perceptions and Implications of Product Sustainability and Product Authenticity in the Agri-food Sector: The Case of Organic Olive Oil in Spain
2021-01-01 Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto; La Rocca, Elvira Tiziana
Measuring the effect of blockchain extrinsic cues on consumers’ perceived flavor and healthiness: A cross-country analysis
2021-01-01 Mazzu', Marco Francesco; Marozzo, Veronica; Baccelloni, Angelo; De' Pompeis, Flaminia
Tourism 4.0 and People with Disabilities: how digitalization supports tourists' experience
2022-01-01 Marozzo, Veronica; Schifilliti, Valeria; Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile