The contribution presents the results of a survey of public exhibitions (of which the author has been scientific responsible) conducted to understand the differences of fruition between temporary and permanent exhibitions in order to improve the quality of the educational program.

Esposizioni temporanee e collezioni permanenti. Un’analisi comparata dei pubblici per migliorare la qualità della proposta didattica

NUZZACI, Antonella
2004-01-01

Abstract

The contribution presents the results of a survey of public exhibitions (of which the author has been scientific responsible) conducted to understand the differences of fruition between temporary and permanent exhibitions in order to improve the quality of the educational program.
2004
88-464-5907-5
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
Pubblicazioni consigliate

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11570/3265933
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact