This 'in practice' article offers a brief 'snapshot' of a recent project we conducted in creating and teaching politically sensitive curriculum materials with university students, including future teachers, in Northern Ireland.

Educational Innovation in Politically Sensitive Fields: a case study of interview material involving the bereaved families of the Iraq Nasirya killings 12.11.2003

MOLLICA, Marcello;
2004-01-01

Abstract

This 'in practice' article offers a brief 'snapshot' of a recent project we conducted in creating and teaching politically sensitive curriculum materials with university students, including future teachers, in Northern Ireland.
2004
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
Pubblicazioni consigliate

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11570/3120306
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 0
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact