Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 61 a 80 di 87
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
La validazione del concept store attraverso un questionario di soddisfazione dei clienti internazionali 1-gen-2016 Cagnina, M. R.; Abbate, Tindara; Gallucci, C.; Festa, G.; D'Amato, A.; Maizza, A.; Cinici, Maria Cristina; D'Amico, Augusto
The contribution of territorial certifications to sustainable tourism development of small towns 1-gen-2016 Abbate, Tindara; LA ROCCA, Elvira Tiziana; D'Amico, Augusto
Exploring Social Innovation in the Social Farm Organizations 1-gen-2017 Lanfranchi, Maurizio; Giannetto, Carlo; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
L’impatto delle certificazioni territoriali sulle performance delle imprese: una verifica empirica su “Città Slow” in Europa 1-gen-2017 La Rocca, Elvira Tiziana; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto; Crupi, Antonio
Accrual basis accounting in the public sector and decision usefulness of information 1-gen-2017 D'Amico, Augusto; Rupo, Daniela
Tourism and Disability: An Interpretative Framework 1-gen-2019 Cutugno, Mariapia; Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto
Product authenticity and food fraud: the case of organic olive oil in Spain 1-gen-2020 Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto; La Rocca, Elvira Tiziana
Corporate governance, blockholder esteri e performance di impresa: una verifica empirica in Europa 1-gen-2020 LA ROCCA, Elvira Tiziana; Stagliano', Raffaele; D'Amico, Augusto
Product authenticity: dimensions from the agri-foodstuffs producers’ side 1-gen-2020 Marozzo, Veronica; VARGAS-SÁNCHEZ, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto
Autenticità di prodotto ed etnocentrismo del consumatore durante il Covid–19. Rassegna della letteratura e proposizioni di ricerca 1-gen-2021 Marozzo, Veronica; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
Explaining the relationship between product authenticity and consumers’ willingness to pay: what is the role of product traceability? 1-gen-2021 Marozzo, Veronica; VARGAS-SÁNCHEZ, Alfonso; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
Product authenticity in pandemic time: the mediating role of trust 1-gen-2021 Marozzo, Veronica; D'Amico, Augusto
FOOD TRACEABILITY: il ruolo nella relazione tra autenticità e disponibilità a pagare 1-gen-2021 Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
Perceptions and Implications of Product Sustainability and Product Authenticity in the Agri-food Sector: The Case of Organic Olive Oil in Spain 1-gen-2021 Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto; La Rocca, Elvira Tiziana
Introduction 1-gen-2022 Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto
Conclusions 1-gen-2022 Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto
Consumers’ willingness to pay for olive oil with sustainability characteristics: A review 1-gen-2022 Marozzo, Veronica; Crupi, Antonio; D'Amico, Augusto
Product authenticity and consumers’ ethnocentrism in the pandemic era: a research agenda 1-gen-2022 Marozzo, Veronica; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
Women's entrepreneurship in the low-tech and high-tech innovative startups 1-gen-2022 Marozzo, Veronica; Abbate, Tindara; LA ROCCA, Elvira Tiziana; D'Amico, Augusto
Tourism and Disability: An Economic and Managerial Perspective 1-gen-2022 Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto
Mostrati risultati da 61 a 80 di 87
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile