Sfoglia per Autore
La validazione del concept store attraverso un questionario di soddisfazione dei clienti internazionali
2016-01-01 Cagnina, M. R.; Abbate, Tindara; Gallucci, C.; Festa, G.; D'Amato, A.; Maizza, A.; Cinici, Maria Cristina; D'Amico, Augusto
The contribution of territorial certifications to sustainable tourism development of small towns
2016-01-01 Abbate, Tindara; LA ROCCA, Elvira Tiziana; D'Amico, Augusto
Exploring Social Innovation in the Social Farm Organizations
2017-01-01 Lanfranchi, Maurizio; Giannetto, Carlo; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
L’impatto delle certificazioni territoriali sulle performance delle imprese: una verifica empirica su “Città Slow” in Europa
2017-01-01 La Rocca, Elvira Tiziana; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto; Crupi, Antonio
Accrual basis accounting in the public sector and decision usefulness of information
2017-01-01 D'Amico, Augusto; Rupo, Daniela
Tourism and Disability: An Interpretative Framework
2019-01-01 Cutugno, Mariapia; Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto
Product authenticity and food fraud: the case of organic olive oil in Spain
2020-01-01 Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto; La Rocca, Elvira Tiziana
Corporate governance, blockholder esteri e performance di impresa: una verifica empirica in Europa
2020-01-01 LA ROCCA, Elvira Tiziana; Stagliano', Raffaele; D'Amico, Augusto
Product authenticity: dimensions from the agri-foodstuffs producers’ side
2020-01-01 Marozzo, Veronica; VARGAS-SÁNCHEZ, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto
Autenticità di prodotto ed etnocentrismo del consumatore durante il Covid–19. Rassegna della letteratura e proposizioni di ricerca
2021-01-01 Marozzo, Veronica; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
Explaining the relationship between product authenticity and consumers’ willingness to pay: what is the role of product traceability?
2021-01-01 Marozzo, Veronica; VARGAS-SÁNCHEZ, Alfonso; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
Product authenticity in pandemic time: the mediating role of trust
2021-01-01 Marozzo, Veronica; D'Amico, Augusto
FOOD TRACEABILITY: il ruolo nella relazione tra autenticità e disponibilità a pagare
2021-01-01 Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
Perceptions and Implications of Product Sustainability and Product Authenticity in the Agri-food Sector: The Case of Organic Olive Oil in Spain
2021-01-01 Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto; La Rocca, Elvira Tiziana
Introduction
2022-01-01 Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto
Conclusions
2022-01-01 Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto
Consumers’ willingness to pay for olive oil with sustainability characteristics: A review
2022-01-01 Marozzo, Veronica; Crupi, Antonio; D'Amico, Augusto
Product authenticity and consumers’ ethnocentrism in the pandemic era: a research agenda
2022-01-01 Marozzo, Veronica; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto
Women's entrepreneurship in the low-tech and high-tech innovative startups
2022-01-01 Marozzo, Veronica; Abbate, Tindara; LA ROCCA, Elvira Tiziana; D'Amico, Augusto
Tourism and Disability: An Economic and Managerial Perspective
2022-01-01 Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
La validazione del concept store attraverso un questionario di soddisfazione dei clienti internazionali | 1-gen-2016 | Cagnina, M. R.; Abbate, Tindara; Gallucci, C.; Festa, G.; D'Amato, A.; Maizza, A.; Cinici, Maria Cristina; D'Amico, Augusto | |
The contribution of territorial certifications to sustainable tourism development of small towns | 1-gen-2016 | Abbate, Tindara; LA ROCCA, Elvira Tiziana; D'Amico, Augusto | |
Exploring Social Innovation in the Social Farm Organizations | 1-gen-2017 | Lanfranchi, Maurizio; Giannetto, Carlo; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto | |
L’impatto delle certificazioni territoriali sulle performance delle imprese: una verifica empirica su “Città Slow” in Europa | 1-gen-2017 | La Rocca, Elvira Tiziana; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto; Crupi, Antonio | |
Accrual basis accounting in the public sector and decision usefulness of information | 1-gen-2017 | D'Amico, Augusto; Rupo, Daniela | |
Tourism and Disability: An Interpretative Framework | 1-gen-2019 | Cutugno, Mariapia; Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto | |
Product authenticity and food fraud: the case of organic olive oil in Spain | 1-gen-2020 | Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto; La Rocca, Elvira Tiziana | |
Corporate governance, blockholder esteri e performance di impresa: una verifica empirica in Europa | 1-gen-2020 | LA ROCCA, Elvira Tiziana; Stagliano', Raffaele; D'Amico, Augusto | |
Product authenticity: dimensions from the agri-foodstuffs producers’ side | 1-gen-2020 | Marozzo, Veronica; VARGAS-SÁNCHEZ, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto | |
Autenticità di prodotto ed etnocentrismo del consumatore durante il Covid–19. Rassegna della letteratura e proposizioni di ricerca | 1-gen-2021 | Marozzo, Veronica; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto | |
Explaining the relationship between product authenticity and consumers’ willingness to pay: what is the role of product traceability? | 1-gen-2021 | Marozzo, Veronica; VARGAS-SÁNCHEZ, Alfonso; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto | |
Product authenticity in pandemic time: the mediating role of trust | 1-gen-2021 | Marozzo, Veronica; D'Amico, Augusto | |
FOOD TRACEABILITY: il ruolo nella relazione tra autenticità e disponibilità a pagare | 1-gen-2021 | Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto | |
Perceptions and Implications of Product Sustainability and Product Authenticity in the Agri-food Sector: The Case of Organic Olive Oil in Spain | 1-gen-2021 | Marozzo, Veronica; Vargas-Sánchez, Alfonso; Abbate, Tindara; D’Amico, Augusto; La Rocca, Elvira Tiziana | |
Introduction | 1-gen-2022 | Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto | |
Conclusions | 1-gen-2022 | Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto | |
Consumers’ willingness to pay for olive oil with sustainability characteristics: A review | 1-gen-2022 | Marozzo, Veronica; Crupi, Antonio; D'Amico, Augusto | |
Product authenticity and consumers’ ethnocentrism in the pandemic era: a research agenda | 1-gen-2022 | Marozzo, Veronica; Abbate, Tindara; D'Amico, Augusto | |
Women's entrepreneurship in the low-tech and high-tech innovative startups | 1-gen-2022 | Marozzo, Veronica; Abbate, Tindara; LA ROCCA, Elvira Tiziana; D'Amico, Augusto | |
Tourism and Disability: An Economic and Managerial Perspective | 1-gen-2022 | Abbate, Tindara; Cesaroni, Fabrizio; D'Amico, Augusto |
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile